сряда, 10 ноември 2010 г.

Ползата от събирането на отработени масла

Въпреки че повечето нови батерии трае около пет години, акумулатори фактори, включително климат, над или undercharging и т.н. може да окаже влияние върху отработени масла живота на батерията. В повечето акумулатори случаи, ако батерията е повече от четири или пет години, той да бъде заменен. Авто механика и обслужващи акумулатори за моториобекти ще се инсталира батерии, акумулатори но отработени масла тя може да бъде направено от собственика на автомобила бързо и по-евтино. Самата автомобилни масла процедура е много проста, ако някои детайли и правилата за безопасност са спазени.

Първо, уверете се, че батерията отработени масла е закупен, направена за поставяне на определен вид на колата. В един и същи вид, че вече се използва могат да бъдат адекватни или друг по-мощен или скъпо на батерията може да се желае. Въпреки това, не надвишават напрежение изисквания за колата. ръководство на Консултирайте се с автомобил на потребителя за спецификациите или да получите акумулатори помощ от страна на персонала автомобилни масла на реномирани автомобилни части магазин.

Уверете се, че подходящи мерки за безопасност са взети при инсталиране на батерията, тъй като сериозни изгаряния киселина очите и ръцете са възможни. Използвайте предпазни очила, ръкавици и пластмаса акумулатори за защита на очите и ръцете. След инсталиране на батерията, отстранете ръкавици.

Прекъсване на автомобилни масла отрицателния кабел на батерията, а след това положителната кабел. Премахване на метални скоба, която държи батерията в сандъка на батерията. Ако ръжда се намира в дъното на тавата и се измива с чиста вода и оставете да изсъхне преди да се инсталира на батерията. След като изсъхне, поставете нова батерия в тава и поставете отработени масла метални скоби за осигуряване на батерията. Тези метални скоби трябва да се проверят за ръжда или корозия.

Преди повторното поставяне на акумулатори батерията кабели, уверете се, че във вътрешността на антифриз автомобилни масла кабела съединители са свободни от ръжда или корозия. Ако има, да се използва гъста паста от отработени масла сода за хляб и битови води да автомобилни масла търкат акумулатори вътрешността на кабела свършва. Същата тази паста може да се използва за почистване на батерията стяга метал. Една малка четка тел за пречистване на разстояние от тази корозия може да бъде получена от авточасти магазин. След това се напръсква с WD-40. Спрей кабел завършва с WD-40 на всеки шест месеца с цел предпазване от антифриз корозия.

Уверете се, че кабела кабели не се издържат да са сигурни, безопасна връзка. Re-придават положителни и отрицателни тогава автомобилни масла кабели за мнения и акумулатори затегнете до фирмата, но не антифриз.

Ако по някаква причина, акумулатори колата не тръгва, да се потърси отработени масла помощта на механик, тъй като някои друг проблем може да се намира.

Няма коментари:

Публикуване на коментар