събота, 30 октомври 2010 г.

Отработени масла

Питали ли сте се, ако се използва определен вид масло в действителност може да ви помогне да използвате по-малко петрол? С последните въвеждането акумулатори на икономия на гориво" моторни масла, казва на този въпрос.

В продължение на години, производителите на отработени масла автомобили са изграждане на двигатели, които използват по-леки и по-леки масла тегло, за да се намали отработени масла триенето и икономика увеличат разхода на гориво. Най-вече, в края на Honda е построен за използване моторно масло, което е най-лекият масла и антифриз моторно масло, което някога съм виждал, използвани в автоматичен двигател. Както на писане, повечето транспортни средства изглежда са се отработени масла преместили да масло тежести, нещо като производителите да твърдят, акумулатори за мотори спестява малко количеството гориво.

Сега, в съответствие с, акумулатори за мотори те са развили нова формула, която антифриз може да се увеличи икономията на гориво до 2%. За 20mpg превозно отработени масла средство плащат на бензин, това се превежда като спестявания над една миля живот. Тази "антифриз нисък коефициент на триене," синтетично моторно масло е предназначен да се използва в двигатели, отработени масла които са маркирани за дебели тежести масло. Това означава, антифриз че новата която обикновено се 5W-20 моторно масло, ще работи добре на по-леки отработени масла гориво е напреднала икономика масло. За автомобили, акумулатори за мотори работа, отработени масла можете да преминете към версия, за да се опита да вземе 2 процента икономии.

това масло елиминира триенето в четири ключови области:

Да бъдеш по-лек, маслен поток отработени масла за по-бързо на разпределителния вал и клапани за предотвратяване на триенето при стартиране.
Бутало и цилиндър - Много триене се състоят акумулатори за мотори между буталата и стените на акумулатори за мотори цилиндрите, някои от които се намалява с нови масла на гориво Разширено икономиката.
Маслена помпа - По-трудно е да помпа-дебели масла чрез маслена помпа, както и ниската масла антифриз вискозитет намаляване на някои от тези загуби.
Коляно - триене на връзката между пръчките и отработени масла коляновия вал е постоянна и важно - по-нисък вискозитет масла намаляване на размера на триене на това антифриз място.

Така че, това ново масло определено е интересна, но дали е революционно? Не съвсем. Вярвам ли претенции? антифриз Може би, отработени масла не е много голям акумулатори за мотори твърдение, но също така е толкова малка, че никой не може да се опита да го количествено. Може би ще да отработени масла прокара тази нова банкова отработени масла върху факта, че никой никога антифриз акумулатори за мотори няма да се опита да провери твърденията си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар