За motoакумулатори
12 V, 40 Ah оловно-киселинни мотоциклетни акумулатори
Една кола на батерията е от този тип акумулаторна батерия, че доставките на електрическа енергия за един автомобил. Обикновено това се отнася за една батерия SLI (като се започне, акумулатори осветление, запалване) за задвижване на стартера двигател, осветлението, както и система за запалване на превозното средство двигателя. Това също може да опише тягови батерии, акумулатори използвани за основен източник на енергия за електрически автомобил.
Автомобилни батерии (обикновено на акумулатори оловно-кисели тип) осигурява номинална 12-волтов потенциална разлика, като се свържат шест галванични клетки в серия. Всяка клетка предвижда 2,1 волта за общо 12,6 волта акумулатори при пълно зареждане. Оловно-кисели батерии са съставени от пластини, съдържащи олово и отделни пластини, съдържащи олово диоксид, които са потопени в електролит разтвор от около 35% сярна киселина и 65% вода. мотоциклетни акумулатори Това предизвиква химическа реакция, която отделя електрони, която им позволява да тече през проводник за производство на електроенергия. Като акумулатори батерията заустванията, киселини на електролита взаимодейства с материали на плочи, променят повърхността на оловен сулфат. Когато батерията се презарежда, химическата реакция се възстановява: водеща сулфат реформи в оловния окис и олово. С табели приведени мотоциклетни акумулатори в първоначалното си състояние, на процеса може вече да се повтори.
Ниво на флуида
Попълване кола батерия с дестилирана вода
Акумулатори използват оловно-антимонови табели ще изисква редовно поливане добавки, на мястото на водата изгубени поради електролиза на всяко зареждане цикъл. Чрез промяна на съставен елемент на калций, по-нови проекти водят до намаляване на загубата на вода, освен ако надвзети. Съвременните мотоциклетни акумулатори са намалени изискванията за поддръжка и не може да предвиди, капачки за добавяне на вода в клетките. Тези батерии мотоциклетни акумулатори включват допълнително електролити над табели да се даде възможност за загуби по време на живота на батерията. Ако батерията е лесно подвижни капачки тогава най-горе с дестилирана вода може да се изисква от време на време. Удължено презареждането или таксуване на прекалено високо напрежение причини част от мотоциклетни акумулатори водата в електролита за да бъдат разрушени в водород и кислород, газове, която избяга от клетката. Ако електролит на нивото на капки твърде ниска, като плочите са изложени на въздух, губят капацитет, и са повредени. Сярната киселина в мотоциклетни акумулатори обикновено не изисква подмяна, тъй като не се консумират дори на презареждането. Примеси или добавки във водата, ще доведе до намаляване на живота мотоциклетни акумулатори и производителността на батерията. Производителите обикновено препоръчваме използването на деминерализирана или мотоциклетни акумулатори дестилирана вода, тъй като дори и питейна вода чешмяна могат да съдържат високи нива на минерали.
Зареждане и освобождаване от отговорност мотоциклетни акумулатори
При нормални автомобилната служба на превозното средство, системата за таксуване правомощия на превозното средство електрически системи и възстановява таксата, използвани от батерията по време на мотоциклетни акумулатори студено запалване на двигателя. При инсталиране на нова батерия или зареждане на батерията, което е било случайно приключен напълно, един от няколко различни методи могат да бъдат използвани за заплащане. Най-лек мотоциклетни акумулатори от тях е наречен капене зареждане. Други методи включват бавно зареждане и бързо зареждане, като последната е най-суровите.
В повечето автомобили, регулатор на напрежението на таксата система е знаел за относителната течения зареждането на мотоциклетни акумулатори батерията и за захранване на товари на колата, като например за управление на двигателя, вентилатори и осветление. Такса мотоциклетни акумулатори система предвижда по същество едно постоянно напрежение на обикновените 13.8 до 14.4 V (волта), освен ако генератора е в сегашния си лимит. А приключен мотоциклетни акумулатори прави високо от обикновено 20-40 А (ампера). Тъй като батерията се начислява такса ток намалява до обикновено от 2 до 5 А А. високи резултати натоварване, когато множество високи енергийни системи, мотоциклетни акумулатори например вентилатор, нагревател вентилатори, осветление и система за забавление вървят. В този случай, напрежението на батерията ще намалее и на таксата, както и настоящите.
Някои производители включват вграден хидрометър да покаже състоянието на зареждане на батерията. Това акрил "око" е с плаваща запетая, потопени в електролит. Когато батерията е заредена, плътност на електролита мотоциклетни акумулатори увеличава (тъй като всички сулфат йони в електролитите, не комбинирани с плочи) и цветните върха на поплавъка се мотоциклетни акумулатори вижда в прозореца. Когато батерията се изхвърля (или ако нивото на електролита е твърде ниско), на мотоциклетни акумулатори плувка потъва и се появява прозорец жълт (или черно). Вграденият в ареометър само проверки на състоянието на зареждане на една клетка и няма да мотоциклетни акумулатори показва грешки в други клетки. В третата запечатана батерия всяка от клетките могат да се проверят с преносими или ръчно държани ареометър. Батериите ще продължи дълго, ако не се съхранява в мотоциклетни акумулатори приключения състояние.
Jumper кабел свързан с батерията пост. Ареометър прозорец видим скок скоба. Бял прах корозия продукти е мотоциклетни акумулатори видимо в горната част на батерията. Това мотоциклетни акумулатори група 24е батерията вземания 525 ампера студено студено запалване и 125 минути резервна мощност.
В извънредни ситуации на мотоциклетни акумулатори превозно средство може да се скочи започна с батерията на друго превозно средство, мотоциклетни акумулатори или от страна преносима батерия бустер.
Всеки път, когато заредите колата система е недостатъчна или прекалено бавно за пълното зареждане на батерията, батерия, зарядно може да се използва. Обикновено зарядни устройства няма да се регулират мотоциклетни акумулатори таксите настоящите и нуждите на потребителите за спиране на процеса или по-ниски такси ток за предотвратяване на прекомерно обгазяване на батерията. Още разработва зарядни устройства, по-специално тези за прилагане на 3-стъпка отговаря на профила, също като IUoU, зареждане на батерията мотоциклетни акумулатори напълно и безопасно за кратко време, без да изисква намеса на потребителя.
[Редактиране] за съхранение
Батерията трябва да се следи и периодично събира, ако на склад, за да запазят техния капацитет. Батерии за цел да се съхраняват трябва да бъде напълно заредена, почистена от корозия депозити, и се оставя на хладно суха среда. Високите температури увеличение на самостоятелно процент от отговорност и табела корозия. Оловно-кисели батерии винаги трябва да се съхранява в напълно заредено състояние. Терминалът напрежение може да бъде измерено като показател за състоянието на зареждане. Батерията може да бъде наложена мотоциклетни акумулатори периодично от един постоянен метод напрежение, или прикрепено към "флоат" зарядно устройство.
[Редактиране] Смяна на батерията
В съвременните автомобили, задържането мотоциклетни акумулатори на земята е предвидено чрез свързване на тялото на автомобила с отрицателния електрод на батерията, една система, наречена "отрицателна маса. В миналото някои автомобили е "положителен земята". Тези средства е установено, че страдат по-лошо тялото корозия, а понякога и радиатори мотоциклетни акумулатори блокирани поради отлагане на метални утайки. [Цитиране необходими]
При смяна на батерията, батерията производителят препоръчва изключване на земи връзка първо да мотоциклетни акумулатори се предотврати случайно късо съединение между накрайниците на акумулаторите и рамката мотоциклетни акумулатори превозното средство. Проучване, извършено от Националния Highway Безопасност на движението асоцииране оценява, че през 1994 г. мотоциклетни акумулатори повече от 2000 души са били ранени в Съединените щати по време на работа с автомобила батерии.
По-голямата част на автомобилни батерии оловно-кисели са запълнени с подходящ електролитен мотоциклетни акумулатори разтвор на завода-производител, и се изпраща на търговците на дребно готови да продават. Преди няколко десетилетия, това не е така. Търговецът на едро напълно батерията, мотоциклетни акумулатори обикновено в момента на покупката и се заплащат на батерията. Това отнема много време и потенциално мотоциклетни акумулатори опасни процес. Грижи трябва да се вземат при попълване мотоциклетни акумулатори на батерията с киселина, като киселината са силно корозивни и може да увреди очите, кожата и лигавиците. За щастие, това е по-малък проблем в наши дни, както и необходимостта за попълване на батерията с киселина обикновено възниква само при покупката на мотоциклет или ATV батерията.
мотоциклетни акумулатори Свежест
Заради "sulfation", оловно-кисели батерии съхраняват с електролит бавно се влошава. Акумулатори следва да бъдат инсталирани в рамките на една година на производство. В Съединените щати, датата на производство е отпечатан върху стикер. Датата може да се запише в обикновен мотоциклетни акумулатори текст или с използване на буквено-цифрова код. Първият знак е едно писмо, което уточнява месец (А за януари, февруари и Б за др.) [6] буквата "I" се мотоциклетни акумулатори отстраняват поради потенциала си да бъдат объркани с номер 1. Втората е една цифра, която показва годината на производство (например, 6 за 2006 г.). При първото инсталиране на новозакупени батерия мотоциклетни акумулатори за "допълване" такса нисък процент с външно зарядно на батерията (достъпен на авточасти магазини),мотоциклетни акумулатори може да мотоциклетни акумулатори увеличите живота на батерията и свеждане до минимум мотоциклетни акумулатори на натоварването на превозното средство, системата за таксуване. В най-горе такса може да се счита за приключена, когато на терминала напрежение е малко над 15.1 V DC. 15 V DC е на нивото на напрежение, където всяка мотоциклетни акумулатори които могат да присъстват се задвижва от плочи обратно в електролитния разтвор. Новата батерия може да има някои мотоциклетни акумулатори въпреки че никога не е била в експлоатация. Ако в началото на страницата на таксата не може да се мотоциклетни акумулатори направи това не е вредно за място на батерията в непосредствена услуга.
превод от wikipedia опит за превод от мене
Няма коментари:
Публикуване на коментар